Nadrabianie zadań

Hej!
Ostatnio miałam problemy z internetem, więc dopiero dzisiaj nadrobiłam zadania ze środy.
Zadania wydawały mi się nawet zabawne. Za dwa dni już będzie środa i ...... aktualizacja!
Nie mogę się doczekać tych nowych koni, na pewno kupię jednego z nich, ale którego, to tajemnica.
Tylko, jak zwykle będę miała problem z wymyśleniem mu aki. Z imionami, to łatwiej, ponieważ na telefon ściągnęłam sobie apke, w której możne sobie zapisywać imiona, dla koni i postaci, a nawet nazwy clubów.
Jakby ktoś chciał, to nazywa się ona; SSO Names i można ją znaleźć m.in. w Sklepie Play.
Ciekawe ogółem, co jeszcze oprócz koni w środe dodadzą. Mam tyle fajniej, że w środe nie będę musiała czekać na aktualizacje, bo mam zamiar iść do pobliskiej stajni i pojeździć konno.

A tu kilka fotek z dzisiejszych zadań:






I kilka dodatkowych z tańców:




Komentarze

Popularne posty