Z życia

Witam!
Ostatnio ktoś mi powiedział,  że raczej daje troszkę za krótkie posty.
Więc postanowiłam popisać coś o sobie itp.
W StarStable gram kilka lat. Ta gra daje mi frajdę,  szczęście i wiele możliwości,  których nie posiadam. Jest tam spełnienie marzeń chyba każdego,  magia, własne konie i bycie bardzo ważnym.
Sama nie zawsze mogę dosięgnąć tego, co mam w StarStable.
Szczerze, to sama nawet nie pamiętam, jak znalazłam tą grę, ale wiem, że był to dobry wybór. Nie wyobrażam sobie nigdy nie pograć w StarStable, to właśnie grając w tą grę spędzam wieczory i popołudnia.
Uwielbiam tą grę i nawet zaciagnęłam kilka koleżanek, do zagrania w nią. Kilka, to nawet się dziwi,  że wciąż w to gram, ale mimo tego i tak świetnie się czuje grając.
Jak dla mnie StarStable, to jedna z najlepszych gier o koniach, więc polecam ją każdej miłośniczce koni.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty