Niezwykłe odkrycie

Hej!
W tym poście miałam zamiar dać zdjęcia z zadań, ale znalazłam coś 100 razy lepszego!
Chciałam się dostać do Obserwatorium, potem na Padok i tak znalazłam tajemnicza drogę.
 Na jej końcu znajdowała się Kotlina Strażników, ta nazwa brzmi tajemniczo, ale lepsze jest to, co tam znalazłam. Są to posągi 4 koni, Tin-Cana, StarShine, Concorde i Meteora, czyli Strażników Jorvik.

Wygląda, jakby może stamtąd przybyli, dalej widać jakieś wrota, ale za nimi znajduje się tylko upust, więc może jest to w jakimś rodzaju portal? To by potwierdzało przypuszczenie, że stamtąd przybyli, tam narodziła się historia i być może stamtąd przybyła Aideen.  Może dla tego G.E.D. chce przejąć Eponę?


Ale cóż,  najbardziej zdziwiło i zainteresowało mnie, co znajduje się w centrum. A jest to miejsce na posąg, po częściach, które zostały wnioskuję, że to posąg konia tu stał,  ale co się z nim stało? Może po to są te tunele DarkCore, może chcą oni się tam dostać?
No, cóż być może jest to posąg kolejnego konia zesłanego przez Aideen? Tego nie wiem, ale czemu znajdował by się on na środku? Jeśli to kolejna dziewczyna, a nimi kieruje Aideen, to jest ich razem 6, ale lepiej przecież rozkłada się 5. Może to posąg konia Aideen, albo Aideen i jej konia. Więc skoro według gry jesteśmy kolejnym wcieleniem Aideen, to to nasz posąg. Ale czy to ma sens? Mamy mnóstwo koni, a w dodatku, to żaden nie przypomina typu StarShine, czy Tin-Cana.
StarStable wiele razy nas zaskoczyło, więc niczego nie jestem pewna i wszystko w przyszłości może mieć sens.


Komentarze

  1. a możesz pokazać na mapce gdzie to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emm trudno jest pokazać lub wysłać zdjęcie, więc dam Ci linka, gdzie w komentarzach dałam miejsce:
      https://m.facebook.com/groups/226106887588226?view=permalink&id=404451449753768&comment_id=404453339753579&notif_t=group_comment&ref=m_notif

      Usuń
  2. Nie byłabym do końca pewna tego że nasz koń startowy nie przypomina koni jeźdzów dusz...
    Szukałam coś na temat Concorde i znalazłam to: ,,Concorde to koń Anne [...]. Jego rasa to jorvik gorącokrwisty". A jakiej rasy jest nasz startowiec? Właśnie jorvikiem! A może będzie tak jak w którejś teorii że nasz koń jakoś się przemieni czy coś tego typu? Tego nie wiemy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty