Przerwa

Witam!
Jak widać po nagłówku będzie przerwa. Pewnie teraz większość myśli, że jak większości blogerek o StarStable znudziło mi się prowadzenie bloga i granie. I tu być może się mylicie. Otóż bardzo lubię,  to co robię i chętnie pododawałabym kilka nowych rzeczy. Ale niestety, życie nie jest takie proste.
Pora teraz na kilka wyjaśnień:
Otóż ostatnio laptop przestał mi łączyć z jakimkolwiek zasilaczem, więc nie chce się włączyć i nie mam dostępu do niczego, zdjęć czy nawet plików (tak go zalatwiłam).
A wiadomo, że wszystko praktycznie miałam na laptopie. Wciąż będę wstawiałaś aktualizacje i być może odkopie kilka starych zdjęć z telefonu. Jednak raczej nie będzie to zbyt dużo.
Więc jak widać jestem uziemiona, takie moje szczęście :p
A Wam jak mija czas wolny, bądź może ferie?

Komentarze

  1. Czekamy na Ciebie Kabaczi ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    Pozdrawiam Sara ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. :((((mi tesz sie laek psuje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty