Aktualizacja 11.05.16



Hej!
Już 15, z czym się wiąże, że wiemy już, jaka jest nowa aktualizacja!
Oto co nowego:
*Kolejny sposób na dostanie się do Południowego Kopyta. Bernardine Winterwell postanowiła odbudować most i zatrudniła do tego... Donalda?! Idealnie się do tego nadaje- lęk przed wysokościami i strach przed wodą. Pojedź do Nowej Grani i im pomóż,
Zobacz, kogo Bernardine zatrudniła do naprawy mostu…
*Nowe ubrania i sprzęt już w Centrum Handlowym,
*Targ koni rozkłada się na Arenie Jorvik, zobaczymy ich w przyszłym tygodniu.
Co myślicie o aktualizacji? Mi się bardzo podoba i wreszcie nowa możliwość dotarcia do Południowego Kopyta.

Komentarze

  1. W zasadzie to niezbyt dotyczy mnie ta aktualizacja, bo na razie jestem jedynie tym biednym 12-levelowcem. Nie mam więc przejścia z Epony (jeśli dobrze się orientuję), ale mimo to jest to bardzo fajna nowość dla osób z wyższymi levelami;)

    Ubrania w JCP-to co kocham!

    Jak coś, to dodałam na ulubionych i bardzo dziękuję za dodanie mnie do swoich polecanych ;)

    Mój blog o SSO-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Denerwują mnie ludzie, którzy nie są w stanie przyjąć konstruktywnej krytyki. Uzasadniłam dlaczego, a ty mimo wszystko jesteś przekonana o swojej racji. Próbowałam Ci doradzić, ale najwyraźniej dla Ciebie to za dużo.

    To jest tylko moja opinia. Twój ból dupy nie jest już moim problemem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, a to moja opinia...
      I nie, nie mam bólu dupy, powiedziałam, że ja osobiście się z tym nie zgadzam. Mówisz, że ja jestem przekonana o swojej racji i mi doradziłaś? Widzisz, ja wolę tak, niż mieć białe, tło i prawie wszystko biale, poza tym, co porę roku zmieniam wygląd.
      Nie chce spin, tylko wyraźniejnie nie zrozumiałaś ;)

      Usuń
  3. Agateł, konkurs u mnie, poratujesz swoim udziałem? Z góry dzięki
    https://blog-star-stable-online.blogspot.com/2016/04/rocznica-mojej-postaci.html?showComment=1463411934198#c5503093247170806667

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty