...

Cześć!
Dawno nic tu nie dodawałam, ale wiadomo, wakacje, wyjazdy i wiele innych. Pozatym strasznie się rozleniwiłam, jeśli chodzi o bloga, nie mam weny i trochę też już czasu. Przyznam, że na początku była to taka fascynacja, teraz jak tak patrzę, grałam juz tak długo w StarStable, a typowo nic nowego się nie dzieje, że aż trochę mi się znudziło i szukam nowych gier. Nie wiem, czy nie zmienię tu sporo rzeczy, tego co będę dodawać :p
Myślałam ogółem o kąciku na nudę, czyli też o innych lubianych przeze mnie grach, nie wiem - zobaczę OuO
A teraz już żegnam, bo dość późno :O

Komentarze

  1. Обработку сада от клещей мы провели буквально на днях. У нас уже устойчивая теплая погода, да и дождей нет, поэтому можно было заказать акарицидную обработку на любой день. Почему именно Центральная Санитарная - там калькулятор цены, все прозрачно и дана вся необходимая информация https://css-m.ru/akarizid.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty