Skróty

Witam!
Pora więc na obiecane skróty. 
Zaczynamy:
 Pytania:
Gdzie jesteś? - Gj?
Co robisz? - Cr?
Co tam? - Ct?

Wyrazy:
Właścicielka - Ownerka, Own
Wyścigi - Race, Rejsy
Powodzenia - GL
Klub - Clb, Klb
StarStable - SSO
StarRider - SR
StarCoins - SC
Szylingi Jorvik - SJ, SZJ
StarRider Lifetime - LT
Dzikie konie - DK
Zaraz wracam - Zw
Już jestem - JJ
Mistrzostwa - CS
Dark Core - DC
Zadania - Zad

Miejsca:
Farma Steva - Steve, FS
Dolina Złotych Wzgórz (Golden Hills Valley) - DZW, Ghv
Dolina Ukrytych Dinozaurów (Hidden Dino 
Valley) - DUD, DV, HDV
Valedale - Val, Vale, VV
Jodłowy Gaj  (Firgrove) - JG, Fir, FV
Jezioro Valedale - Jezioro, J Valedale, VL
Moorland - Moor, MV, MS
Fort Pinta - Fp
Miasteczko Srebrnej Polany (Silverglade) - Sp, MSP, Silv, SV
Urodzajne Hrabstwa (Harvest Countries) - UH, HC
Centrum Handlowe Jorvik (Jorvik City Plaza) - JCP, CH
Stajnia Jorvik (Jorvik Stable) - SJ, JS
Jarlaheim - Jarla
Stajnia Złotych Liści - SZL, Stajnia Ghv
Północna Przełęcz - PP, kolejka
Pola Everwind - PE, pola, Everw
Winnica Srebrna Polana (Vineyard) - WSP, Winnica, Vine, SEC
Opactwo Doyla - Cmentarz
Głuche Lasu - Głuche
Wioska Zachodni Przylądek - CFV, wioska rybacka
Moja stajnia - MS
 Farma Marleya - FM, Marley

Niestety tylko tyle skrótów pamiętam,  ale i tak jest dużo. Mam nadzieje, ze się podoba ta lista i komuś może pomoże :)

Komentarze

  1. Ja nie wiedziałam tylko jednego, nad którym zastanawiałam się dłuższy czas. Nie wiedziałam co to znaczy GL :P. Obserwuję twój blog od niedawna ale bardzo mi się on podoba, pisz dalej! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty