Garnok #2

Wczoraj zaciekawiła mnie gra StarShine Legacy, więc sobie tak poszperałam i znalazłam ciekawe rzeczy.
A więc,  ostatnio zadalismy sobie pytanie, czym lub kim jest Garnok. Dotychczas myślałam,  że jest nim Buck.  Ale teraz mam wątpliwości.
Otóż z początku gry StarShine, z Lisą rozmawia Mr. Sands, potem postanawia razem z Lindą coś o nim poszukać.
I znajdują. Otóż jak się okazuje Mr. Sands uczestniczył w odnalezieniu potwora morskiego. Z kim się Wam on kojarzy?  Mi oczywiście z Garnokiem, bo wszędzie prawie widać go z mackami i tak dalej.
Nie rozumiem tylko, czemu na jednym obrazku ma kij hokejowy, może jest to jego berło, które zabrał Buckowi? Tego nie wiem.
Znalazłam tez schemat potwierdzający,  że Garnoka znaleziono w głębinach - i uznano jako potwora morskiego.
Potem możemy dowiedzieć się więcej o Sandsie.
Otóż startował kiedyś na burmistrza Jorvik czy coś takiego.
Potem zaczęto budować pola naftowe, gdzie uczestniczył, czym z kolei kojarzy nam się zły charakter - Mr. Kembell.
Potem pod jego nadzorem zaczęto jakby prace niewolniczą, wykopaliska.
I najważniejsze okazuje się,  że koń uratował 4 dziewczynki spod starych ruin. Zgadniecie jak się nazywał ten młody koń? StarShine, co za ironia nie?  Bo to właśnie StarShine się potem interesował i go porwał. Uważam,  że z tymi ruinami też miał coś wspólnego.
Być może jak Mr. Sands odkrył Garnoka, to ten go jakoś przekonał i zaczął mu służyć, albo jakiś sojusz zawarli.
Może Garnok patrzał na postępowanie Bucka postanowił go opętać, jego ciało.
Tylko czemu wszędzie się słyszy, że jest on uwięziony gdzieś w podziemiach?
Zastanawia mnie także nazwa - Deep Core, która pojawia się prawie w każdym artykule. Kojarzy się ona nam z Dark Core, jednak ma prawie całkiem inne znaczenie - Głęboki Rdzeń. O co może chodzić? Jedyne, co mi się kojarzy, to to, iż Garnoka znaleziono w głębinach. Może chodzi o to, że np. jest teraz w rdzeniu ziemi, czyli w Głębokim Rdzeniu.                        
I tutaj pewnej dziewczyny piękny edit pokazujący Garnoka.
Co sądzicie?

Komentarze

  1. To koń uratował te 4 dziewczyny spod ruin, a nie one jego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jego imię trochę zmienili, bo w gazecie nazwali go Little Starshine :D

      Usuń
    2. Gazeta to gazeta!!!!A nie historia....To gazeta się pomyliła....

      Usuń
  2. Pobrałaś? Jak tak to skąd??

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomysła :D może Buck to Garnok jak wszyscy mówią ale jego prawdziwa potęga jest uwięziona w oceanie w postaci morskiego stwora? Dam to na mojego bloga ale napiszę,że doszłam do tego czytając twoją teorię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty