Q&A

Witam!
Dzisiaj wreszcie odpowiem na zadane pytania!
Zaczynamy:

Zależy czy w StarStable, czy w realu. W StarStable jeżdżę wtedy bez żadnego sprzętu (jedynie uzda) po całej mapce. W realu idę do Sagana (będzie o nim poniżej), bawię się z psem albo coś oglądam.

Zdecydowanie chyba Beauty and The Beast (BaTB), nie ma to nic związanego z dobrze nam znaną bajką Piękna i Bestia. Serdecznie polecam ten serial, można się wciągnąć, aktualnie czatuje na 4 sezon.

Tu chyba ciężko odpowiedzieć, często zmienia mi się ulubiony film, ostatnio były to części Batmana, teraz chyba Captain America: Civil War - Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów.

Raczej ogier Dunkier - Morgan, zaraz za nim jest Anglik Sil.

Tak, mam brata o o 8 lat starszego.

Chyba przygody z końmi, to, że mogę spotykać się ze znajomymi i ten przecudowny świat.
I oczywiście te nieskończone zabawy w Dzikie Konie :D

Zdecydowanie niebieski.

Dokładnego wieku nie podam, powiem tylko, że na pewno 13-16.

Właśnie dokładnej daty nie znam. Był to gdzieś początek StarStable, myślę, że gdzieś na przełomie 2011-2012.

Trudne pytanie. Myślę, że zmieniłabym trochę fabułę, bardziej płynne ruchy postaci i świat - grafike, chociaż co do niej, to tak naprawdę nie mam zastrzeżeń.


Tak mam, psa Bandiego.

A także jeżdże zajmować się końmi.
To np. jest Lolek.




Takie niezbyt wyraźne :p
Mniej więcej tak.
To zdjęcie według mnie jest nawet zabawne, ale tęsknie za tamtymi czasami.

Tak mam, kanał jest nawet podani w O mnie. Nazywam się Agateł Kabaczi Hawkdawn, wtedy był popyt na takie ł.

Nie mam tak naprawdę osoby inspiracji, po prostu coś mi wpada w oko i to wykorzystuje.

Bloga prowadzę już rok i trzy miesiące.

To dosyć zabawna historia. Kiedyś już bardzo chciałam, ale oczywiście taka nieogarnięta ja nie wiedziała, jak, w sensie miałam z tym problem. Trochę próbowałam i jak widać znowu zachciało mi się rok temu i udało się.

Z województwa pomorskiego, 30 km od Słupska.

Zależy jakie, ale zazwyczaj nie przekraczam 4 godzin.



Komentarze

  1. Bardzo fajne pytania i odpowiedzi. W większości się z Tobą zgadzam, nie licząc serialu (mój ulubiony to Pretty Little Liars oraz Breaking Bad), rodzeństwa (jestem jedynaczką) i koloru (mój ulubiony to czarny i pudrowy róż, szczególnie kiedy są połączone)

    Poza tym całkiem fajny blog i zostaję na dłużej.
    Mój blog o sso-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgapione od MEL!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty