Wakacje?

Witam!
Zauważyłam, że na innych blogach pojawiły się wakacyjne odliczanki. Trochę z tego ściągnęłam, ale mam inny pomysł, otóż przez te ....naście dni będę udostępniać wspomnienia - zdjęcia, z starych gier, bynajmniej tyle, ile znajde.
Zdjęcie na dzisiaj:
Rok 2013.
Czaty wtedy wyglądały nieco inaczej albo nawet dość bardzo inaczej. Pamiętam, że fascynacją były wtedy zadania z Helgą i Gunterem (czy jakoś tak). Na wygląd patrzało się nieco inaczej, ważniejsze było, że sie gra! Galopowało się po całym świecie, tu, tam. Wszystkie teksty i wszystko było po angielsku. Uważam, że teraz ten klimat nieco się zepsuł, wszyscy patrzą jak wyglądają i to nazywanie ,,bobkami", bynajmniej ja tego nie łapie, czasem szkoda mi zaczynających, a przecież jak się zaczyna, to są te emocje.
PS. Nie mam jakoś talentu do rozpisywania się...
A Wy co o tym sądzicie? Graliście lub chcielibyście wtedy grać?

Komentarze

Popularne posty